Recensies

Heb je het boek ‘Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand’ gelezen en wil je graag reageren? Plaats dan hieronder jouw recensie.

  • De recensie moet voorzien zijn van voor- en achternaam.
  • Met het geven van jouw recensie geef je toestemming dat deze mag worden gebruikt door de uitgever voor promotiedoeleinden.
8 reacties op “Recensies
  1. Bob Bohlander schreef:

    Eindelijk een verzamelwerk dat de toegevoegde waarde van mens(elijk kapitaal) en merk helder combineert en illustreert.
    Goed onderbouwd.

  2. Ton Barning schreef:

    Een aanwinst voor het vakgebied en een aanrader voor iedereen die zich daarmee bezighoudt. Helder opgezet, prettig geschreven en erg informatief. Gek eigenlijk dat zo’n boek er nog niet was.

    • Pieter Carper schreef:

      Helemaal mee eens.

      Een mooi startpunt voor verder onderzoek door studenten in organisaties op zoek naar behoud en aantrekken van talent. Ik ben benieuwd wat mijn studenten ervan gaan maken…

  3. Veel herkenning en een aantal mooie handvatten richting de business. Inmiddels hebben we steeds breder intern draagvlak en het ziet ernaar uit, dat vanaf dit jaar een en ander in gang gezet gaat worden. De eerste resultaten zijn al geboekt. Een heel mooi proces!

  4. Ralph Salden schreef:

    Het boek is een goed naslagwerk met nuttige informatie voor organisaties die zich serieus met employer branding bezighouden. De opbouw is duidelijk en de gebruikte voorbeelden en illustraties verhelderen de theorie. Daarnaast geeft het boek veel praktische tips. Ik heb het met veel plezier gelezen.

  5. Lodi Planting schreef:

    De wereld verandert en de wereld blijft maar veranderen. Dat maakt dat Employer Branding steeds belangrijker wordt in onze huidige samenleving van arbeidskrapte, war for talent en knelpuntberoepen. Toch zijn er maar weinig organisaties die bewust investeren in hun werkgeversmerk. Daarom schreven de auteurs van Het Nieuwe Employer Brand een onderzoeksverslag dat zich eveneens perfect leent als handleiding voor organisaties die met hun Employer Branding aan de slag willen. Hoe ik het boek heb ervaren leest u hier: http://www.retentie-management.com/bouwen-aan-het-nieuwe-employer-brand-boekreview/.

  6. Paul van Miert schreef:

    Het is de enige literatuur die concreet informatie geeft over wat employer branding kost en welke doorrekenmodellen je kunt gebruiken. Wij gebruiken het boek op de Avans Hogeschool in de Minor Recruitment en zien het als bijzonder praktische en waardevolle literatuur.

  7. Monique van Gorkum schreef:

    Sinds we het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gebruiken bij het vak Arbeidsmarktcommunicatie op de Fontys Hogeschool is de kwaliteit van de arbeidsmarktcommunicatiecampagnes van onze studenten aanzienlijk verbeterd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*