Docenten

Het boek ‘Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand’ is geschreven om in de praktijk aan de slag te gaan met employer branding. Maar ook voor onderwijsdoeleinden is het boek bruikbaar als (aanvullende) literatuur in het hbo en wo. Zo hebben Avans Hogeschool, De Haagse Hogeschool en Fontys Hogeschool het boek op de verplichte literatuurlijst gezet voor de minor Recruitment, respectievelijk het vak Arbeidsmarktcommunicatie.

  • Paul van Miert van Avans Hogeschool:  “Het is de enige literatuur die concreet informatie geeft over wat employer branding kost en welke doorrekenmodellen je kunt gebruiken”.
  • Monique van Gorkum van Fontys Hogeschool: “Sinds we het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gebruiken is de kwaliteit van de arbeidsmarktcommunicatiecampagnes van onze studenten aanzienlijk verbeterd”.

Docentenexemplaar

Ben je als docent werkzaam op een hbo of universiteit en doceer je op het gebied van personeel & arbeid, personeelswetenschappen, recruitment en/of communicatie(wetenschappen)? Dan kun je gratis een beoordelings- of docentexemplaar aanvragen via onderstaand formulier.

*= verplicht veld
Bestel het boek
Het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is online te bestellen in de Werf& shop.
Recensies
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gelezen? Plaats hier jouw recensie. Of bekijk geplaatste recensies.
E-mail update