Martijn Hemminga

Martijn Hemminga (1975) is een expert op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie in het algemeen en employer branding in het bijzonder. Martijn Hemminga begon in 1998 bij ICT-dienstverlener Syntegra waar hij tot 2006 diverse functies bekleedde op het gebied van communicatie en arbeidsmarktcommunicatie. Hierna was Martijn Hemminga een jaar werkzaam bij de TU Delft als adviseur arbeidsmarktcommunicatie, voordat hij zijn eigen bedrijf Nr29 oprichtte.

Met Nr29 arbeidsmarktmanagement & arbeidsmarktcommunicatie begeleidt Martijn werkgevers bij het professionaliseren van hun arbeidsmarktbeleid en strategische arbeidsmarktcommunicatie, van strategie tot organisatie en van positionering tot arbeidsmarktcommunicatieplan. Hij opereert hierbij op het snijvlak van organisatie, HRM en Communicatie. Martijn is verder initiator en hoofdredacteur van diverse websites op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, waaronder Amcinfo.nl, Vacatureteksten.info, Recruitmentsites.info, Recruitmentsystemen.nl, Referral-recruitment.eu en Interne-communicatie.info. Tenslotte is hij een veelgevraagd spreker en (gast)docent op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie.

Martijn Hemminga heeft samen met Geert-Jan Waasdorp eind 2006 de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie opgericht. Samen stonden zij bovendien begin 2008 aan de wieg van Werf&, het vakmagazine over arbeidsmarktcommunicatie en recruitment, en Van het Werven, arbeidsmarktcommunicatieprofessionals op interim- en projectbasis.

Bestel het boek
Het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is online te bestellen in de Werf& shop.
Recensies
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gelezen? Plaats hier jouw recensie. Of bekijk geplaatste recensies.
E-mail update