Geert-Jan Waasdorp

Geert-Jan Waasdorp (1975) begon zijn loopbaan in 1999 als arbeidsmarktanalist bij VNU Business Publications. Daar was hij onder andere verantwoordelijk voor de nieuwe opzet het Intermediair Imago Onderzoek en deed al fundamenteel onderzoek naar het werkgeversimago. In 2003 richtte hij Intelligence Group op, dat inmiddels is uitgegroeid tot een autoriteit op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, werving en arbeidsmarktkennis. Intelligence Group is in Nederland markleider op gebied werkgeversimagoonderzoek. In de afgelopen jaren heeft iG! honderden imago-onderzoeken en varianten daarvan uitgevoerd. Variërend van identiteit, recruitment brand, candidate tot en met reputatie-onderzoeken.

Met een nuchtere, onafhankelijke en feitelijke kijk op het vakgebied en doel(groep) gerichte en onderbouwde adviezen werken Intelligence Group en Campaign Group met zo’n dertig personen voor veel Nederlandse en internationale opdrachtgevers. Het doel is werkgevers te voorzien van kennis en advies waardoor zij effectiever en efficiënter in staat zijn om onder meer te werven, te bouwen aan het employer brand, de recruitmentsite in te richten en de toekomstige wervingsdoelstellingen te realiseren.

Geert-Jan Waasdorp heeft samen met Martijn Hemminga eind 2006 de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie opgericht. Samen stonden zij bovendien begin 2008 aan de wieg van Werf&, het vakmagazine over arbeidsmarktcommunicatie en recruitment, en Van het Werven, arbeidsmarktcommunicatieprofessionals op interim- en projectbasis.

Bestel het boek
Het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is online te bestellen in de Werf& shop.
Recensies
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gelezen? Plaats hier jouw recensie. Of bekijk geplaatste recensies.
E-mail update