Bootcamp Employer branding: 12 en 13 februari 2015

Op donderdag 12 en vrijdag 13 februari 2015 vindt de eerste editie plaats van de Bootcamnp Employer branding. Tijdens de Bootcamp gaan deelnemers actief aan de slag met hun eigen employer brand volgens de theorie van Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand. Hoofddocent is mede-auteur van het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand, Martijn Hemminga.

Van positionering tot toepassing

Twee dagen stil staan bij een van de mooiste onderwerpen binnen arbeidsmarktcommunicatie: employer branding. Tegelijkertijd is het ook een van de lastigste onderwerpen. Tijdens de bootcamp nemen we employer branding van a tot z onder de loep. De eerste dag staan we uitgebreid stil bij het komen tot een werkgeverspositionering. Middels een uitgebreide workshop gaan deelnemers aan de slag met hun eigen werkgeverspositionering. Op de tweede dag staan we stil bij het werkelijk bouwen van uw employer brand bij interne en externe arbeidsmarktdoelgroepen. Welke stappen neemt u en van welke inspirerende voorbeelden kunnen we leren? Ook staan we stil bij het op de agenda krijgen van employer branding.

Download de brochure

Meer informatie over de Bootcamp Employer branding vindt u op de site van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Hier kunt u ook de brochure downloaden met uitgebreide informatie over het programma, de locatie en de docenten.

 

 

 

Getagd met ,
Geplaatst in Nieuws
Bestel het boek
Het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is online te bestellen in de Werf& shop.
Recensies
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gelezen? Plaats hier jouw recensie. Of bekijk geplaatste recensies.
E-mail update