Nominatie voor Managementboek van het Jaar 2013

Nominatie voor Managementboek van het Jaar 2013Het eerste Nederlandse boek over employer branding, Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand, is genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2013. De jury beoordeelde ongeveer 250 managementboeken wat heeft geresulteerd in een lijst met 64 kanshebbers. Vernieuwende, uitdagende en leerzame boeken, waarvan er uiteindelijk één bekroond kan worden tot het beste managementboek van het afgelopen jaar.

Longlist

De jury van Managementboek van het Jaar, een initiatief van Managementboek.nl, startte vanaf medio 2012 met het beoordelen van deze titels wat heeft geresulteerd in een longlist. Bij deze beoordeling lette de jury op criteria als relevantie voor managers, toegankelijkheid, leesbaarheid, kwaliteit van de argumentatie, wetenschappelijke onderbouwing, verzorging en andere zaken die een boek bijzonder maken. Van de 250 boeken die van 1 november 2011 tot 1 januari 2013 zijn toegevoegd aan Managementboek.nl, heeft de jury er 64 uitgekozen waaronder Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand. Vanaf 5 maart 2013 worden de 6 genomineerde boeken van de shortlist bekend gemaakt op de website.

Managementboek van het Jaar

De eerste verkiezing van het Managementboek van het Jaar vond plaats in 2003. Sinds het ontstaan van het Managementboekengala in 2004 wordt deze toonaangevende prijs traditiegetrouw tijdens deze gelegenheid uitgereikt. De Rode Hoed is op deze avond een feestelijke ontmoetingsplaats voor auteurs, uitgevers en lezers van boeken die op zoveel momenten in het jaar managers en professionals ten dienste staan. De winnaar ontvangt een bronzen beeld, ontworpen door beeldhouwster Riky van Lint.

Getagd met ,
Geplaatst in Nieuws
Bestel het boek
Het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is online te bestellen in de Werf& shop.
Recensies
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand gelezen? Plaats hier jouw recensie. Of bekijk geplaatste recensies.
E-mail update